POLISEN KOM TILL MIN SKOLA IDAG, NÅGRA VILL ELDA SKOLAN.

Idag hade vi skola som vanligt. Det var rätt kul. Men det är typ några ungdomar som försöker elda skolan. Och när några i klassen har gått förbi skolan på helgerna så hör dom ibland några vid skolan som smäller raketer oså. Så idag kom polisen och brandkåren till min skola.

Min klass skulle in till sexornas klassrum. Sen kom poliserna och dom, så började dom prata lite med oss. "Många gör det för att dom vill vara tuffa, andra gör det för att dom vill förstöra skolan".

Men efter det hade vi elevens val, och jag blev klar med min väska som jag hade sytt :) Den blev väl bra, men det finns ju såklart bättre. W/e, lite senare så åt vi. Och euw, det var jätteäckligt, spaghetti med köttfärssås! Spaghetti i skolan smakar vatten, äckligt. Till skillnad från hemma, nyss åt jag oxfilé :D

Det var kul på idrotten, det var David och pajkin som hade gympan. Vi fick köra fotbill, jag kom i Emmas, Aras, Haris, Saras och Carls lag. Och det gick jättebra för oss. Vi vann! =)

Idrotten är det sista vi gör, så efter idrotten så slutar vi. Och vet ni? Det snöade! Och jag går alltid hem från skolan, och jag bor jättelångt ifrån skolan. Men jag hade tur, mamma kunde hämta mig idag :') Så jag åkte hem. Men ärligt, jag vill inte ha snö nu. Snön är tråkig och kall. Fast egentligen är snön rätt kul. För det är kul att åka pulka och köra snöbollskrig oså. Och hellre snö än regn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0