Jassie gör test.

1. När gick du upp idag? 07:30
2. Diamanter eller pärlor? Vet inte
3. Senaste filmen du såg på bio? Kommer inte ihåg, men kollar nästan aldrig på filmer så det var ju New Moon jag såg sist.
4. Favorit-TV- program? Idol, men det har ju slutat nu. För vänta ett år till. ):
5. Vad åt du till frukost? Fil och flingor
6. Vad är ditt andranamn? Har inget andranamn typ.
7. Din favoritmat? Älskar sushi, hemlagat och thai/kina mat.
8. Vilken mat gillar du inte? Skolmaten, jag mår illa av att äta skolmat.
9. Favoritchips? Många. Men jag äter nästan aldrig chips för jag vill inte bli tjockis (:
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Alla Paramore cdn.
11. Vilken bil kör du? Kör inte bil än.
12. Favoritmacka? Euw.
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med? huh?
14. Vilka är dina favoritkläder? Mina jeansleggins.
15. Om du fick åka vart du ville på semester? Forks, USA, Japan.
16. Favoritklädmärke? Gina och några andra.
17. Var vill du dra dig tillbaka? Venne
18. Favorittid på dagen? Beror på.
19. Var är du född? Motala. Men flyttade till Kalmar när jag var tre år, typ. Bor kvar i Kalmar nu :)
20. Vilken är din favoritsport att se på? Kollar nästan aldrig på någon sport.
21. Coca Cola eller Pepsi? Båda är lika hemska.
22. Fotboll eller ishockey? Fotboll? Kan inte äns spela ishockey.
23. Är du en morronmänniska eller nattuggla? Båda.
24. Pedikyr eller manikyr? Venne, använder inte sånt, hah :)
25. Några spännande nyheter att berätta för oss? Jag har skola imorgon
26. Vad ville du bli när du var liten? Typ dagisfröken eller något?
27. Bästa barndomsminnet? Har många
28. Varit i Afrika? Nej.
29. Nånsin rullat in någon i toapapper? <3
30. Varit med om en bilolycka? Nej.
31. Favoritdag i veckan? Fredagar, lördagar och skoldagar ibland faktiskt.
32. Favoritrestaurant? Thai Silk, sushi resturangen kommer inte ihåg vad den heter, och typ ingen mer.
33. Favoritblommor? Håller inte koll på blommor.
34. Favorit-snabbmatsrestaurant? Mcdonalds men äter aldrig där, för jag vill inte bli fet :)
35. Äger du en cykel? Ja.
36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Venne.
37. Läggdags? Beror på
38. Vad lyssnar du till just nu? Inget
39. Favorit färg? Många.
40. Hur många tatueringar har du? Har inga tatueringar.

Jag har tråkigt, så jag gjorde ett tråktest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0