HISS OCH DISS. :)



Jaqueline hissar..

- Åker till Uppsala om åtta dagar
Ja, den 23/12 åker jag till Uppsala med familjen för vi ska träffa bästa kusinerna :) Vi kommer att fira jul där också. Det kommer att bli askul, och det är bara sju dagar?

- Julbord imorgon i skolan
Imorgon blir det julbord i skolan. Egentligen så finns det inte så mycket gott när man äter julbord i skolan, men vi får en hel flaska julmust, och det är mycket godare :)

Jaqueline dissar..

- Vakna tidigt
Vet någon mer än jag hur jobbigt det är att vakna tidigt? Jag vaknar klockan 06:30 varje dag, och det är asjobbigt! Man vill liksom sova längre, men det är tur att helger och lov finns.

- Tiden går så fort
Mhm, tycker inte om det. Det går bara för fort och jag orkar faktiskt inte med jullov. Skolan är rätt kul (ja faktiskt). Men om du/ni har något imot det behöver du inte vara här ☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0