Har inte hunnit uppdatera mycket..

Ja, igår var jag på stan med familjen jättelänge så jag kunde inte uppdatera igår då. Hann inte. Men jag skriver då vad jag gjorde idag och igår så ni får veta lite :)

Igår: Först så hände inget speciellt, våran städerska kom och städade några timmar, efter det så skulle jag och familjen sjussa min lillebror till ett kalas, sen gick vi till Media Markt. Vi köpte några grejer oså, vi var där aslänge, vet inte hur länge. Men vi gick på stan sen för min syrra skulle lägga sin mobil på lagning. När vi var påväg hem så kollade vi bara parfymer, tänkte köpa en, men sen så typ såg vi någon sushi affär, så vi gick in dit. Det var jättegott! Och det var första gången jag ätit sushi. När vi kom hem så bakade jag, syrran och lillebror lussekatter. Nu vet ni nog varför jag inte kunde uppdatera igår. Eller hur? :)

Idag: Min kusin fyller år imorgon, men vi skulle hem till dom idag. Så jag har typ varit där sen klockan ett till nu. Det var askul där C: Snart ska jag väll äta något eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0