BILDER.

Här kommer bilder på mig eller vad som helst från olika dagar!

Jag och Fia. Ändrade bilden lite. :)

Tre fötter!

Failat hopp.

Rip morfar. Vila i frid. ♥

September bild. Fia och Matilda :)

Alltså, jag blundar lite för hårt va????

Shit vad brun jag var.

Någon tycker mycket om mig, a.

Min och Felicias idol.

Ge mig skorna!


Ööööga.

Jag är blondin nu!

Emilias halloweenfest.



Bild i maj. Jag, Fia, Aras och Haris skulle gå till skogen när vi hade NO. Och då kom vi till det här trädet och Fia tog en bild på mig. När jag gick ut från trädet så märkte jag att det var ett stooort spindelnät däruppe. Men som tur var, så fick jag inte spindelnätet på mig :)





Sommaren 2008, jag hade precis köpt tröjan.

Jag har haft lugg, ja. I slutet av mars till juni. Saknar min lugg :(

Ser ni, lugg igen? :) Pyjamas på bilden, mobbas inte. Men när jag hade lugg så tyckte jag att det var rätt jobbigt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0