ÄNTLIGEN FREDAG.

Hej folkzz.
Idag är det fredag som ni ser på rubriken, vi gjorde ingenting i skolan, hade inga lektioner alls.
Vi skulle läsa våra bänkböcker en timme typ, sen fick man gå till pulkabacken eller vara inne och göra vad man ville tills klockan 11:30 (då var klockan nio typ).
Så vi fick göra det i två timmar!!! Så jääävla kul
Jag var vid pulkabacken en timme typ, sen gick jag in för jag orkade inte åka pulka. Där inne så lyssnade vi på musik på Spotify som skolan har, då så typ hörde vi någon toarulle låt och rapparen sophia, dom
var så bra, hahaha, men dom gjorde min dag roligare <3
Sen åt vi thaimat, det var asgott.
Typ efter det så hade vi idrott och man fick välja om man ville vara på idrotten och göra vad man ville eller basta. Jag hade idrott, det var rätt kul :)
Dom som bastade körde typ sanning eller konka sa dom, haha.
Vi slutade klockan 13:30, det gör vi alla fredagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0