17 DECEMBER, 5 DAGAR KVAR TILLS JULAVSLUTNINGEN!

Som ni nog sett på rubriken så är det 5 dagar kvar tills det är julavslutning. Den 22 december, två dagar innan julafton. Längtar! :) Men två dagar innan julen känns lite för... tråkigt. Menmen det är ingenting jag kan göra åt!

På julavslutningen ska vi till den här Birgittakyrkan, och gå dit med facklor, sen ska 2:orna sjunga i kören, och dom som vill sjunga själva eller med någon kompis. Sen kommer vi tillbaks till skolan och äter Risgrynsgröt med saftsås och clementin (Ush). Vi slutar skolan och får jullov klockan 11:50! Gutt ju!

Idag har väll Stockholm julavslutning, eller? Tror det, vissa städer har julavslutning idag. Det gör inget, dom får sen börja skolan tidigare än oss! Min skola, eller dom som bor i Kalmar/Nära Kalmar börjar skolan den 11 januari, så! :)

 



Julen är inte min favorithögtid direkt, men julen är mysig :) Och det blir bäst i år för jag ska fira jul hos kusinerna! Längtar skitmycket <3 Bild från google btw.


Kommentarer
Postat av: playoymansion <3

jag tycker inte helle julen är speciellt kul.

men man får ju packet och umgås med familjen. så de är ju okej,

men varför tycker du inte om julen så mycket?

du har verkligen en fin blogg.



kram<3

2009-12-17 @ 17:09:26
URL: http://playboymansions.blogg.se/
Postat av: playoymansion <3

jag tycker inte helle julen är speciellt kul.

men man får ju packet och umgås med familjen. så de är ju okej,

men varför tycker du inte om julen så mycket?

du har verkligen en fin blogg.



kram<3

2009-12-17 @ 17:09:28
URL: http://playboymansions.blogg.se/
Postat av: h a i d i s -

SV: TACK !! :'D

2009-12-17 @ 19:31:29
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0